نمایش دادن همه 5 نتیجه

لامپ هدلایت به نسل جدیدی از چراغ های خودرو گفته می شود که مزیت های بسیار بیشتری نسبت به سایر لامپ ها دارند. هدلایت خودرو به دلیل تکنولوژی جدیدتر عملکردش آنی می‌باشد و به نسبت دیگر مدل‌ های چراغ خودرو کاربردها و مزیت‌ های بهتری دارد.

مزیت مهم این محصولات نسبت به زنون آن است که نور خیره کننده‌ای که موجب آزار راننده مقابل شود از خود ساطع نمی‌کنند. از مزیت‌های دیگر هدلایت نسبت به زنون، فاقد ترانس بودن، روشن شدن آنی و سهولت در نصب می‌باشد. این مدل معمولاً در کاسه چراغ خودرو مشابه زنون قرار می‌گیرد. در نتیجه جایگزین لامپ فابریک ماشین می‌شود. این وسیله به کمک نور زیادی که به جلوی ماشین پرتاب می‌کند، دید خوب و واضحی به راننده می‌دهد.

ویژگی های هدلایت چهارحالته

هدلایت ها عموماً به عنوان نسل جدیدی از چراغ های خودرو شناخته می شوند. که در مقایسه با مدل های مشابه نظیر لامپ های زنونی، مزیت های بسیار زیادی دارند. برخی از این مزیت ها عبارتند از:

  • عمر ببشتر
  • مقاومت بالاتر
  • نوردهی مناسب تر
  • مصرف کمتر
  • امنیت بیشتر

قیمت و خرید انواع هدلایت

در یدکیاتو می‌توانید قطعات انواع خودروهای داخلی خصوصا خودروهایی که دیگر تولید نمی شوند و از رده خارج هستند مانند پراید، پیکان و همچنین خودروهای کاربراتوری را با قیمت مناسب خریداری و کمترین زمان ممکن در سراسر ایران دریافت کنید.

برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات و لوازم یدکی خودرو می توانید به صفحه فروشگاه یدکیاتو مراجعه کنید و از آخرین قیمت بهترین برندهای موجود در کشور اطلاع پیدا کنید.